Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. április 25. 11:57 - Balv

Szexrandi

Még tavaly előtt nyár elején egy leendő partneremmel beszélgettem éppen (igen, később ugyan, de volt szex), akit a mérsékeltebben (de korántsem elhanyagolható módon) szexcentrikus oldalon keresztül ismertem éppen megfele (de szépen hangzik, de hát most már le van írva) s mikor kérdeztem tőle, hogyan került az oldalra, akkor hanyag eleganciával közölte, hogy a szexrandin mondták neki, hogy van ez az oldal. Tehát akkor a nagyi szarni megy, mert olvasni nem tud. Ahun vagy a, szexrandin a'. Így kerültem én pedig a szexrandira, hogy újabb értékes tapasztalatokat gyűjtsek azzal kapcsolatban, hogy mit nem keresek. Ezzel együtt azért kerekedett onnan is egy rövidebb kaland, tanúbizonyságul afelől, hogy ott is vannak hús-vér emberek, akik valóban találkoznak és szexelnek, szimpla szimpátiából, nem pénzért. Belekerültem a fősodorba, ahol tényleg csak a puszta szexért ácsingóznak a résztvevők. Itt nemhogy visszatetsző, hanem egyenesen elvárt, hogy a farkadról küldj képet. Tök korrekt hely, semmi cicó. Ugye én a megfelelő térfélről csak a lányokat láttam, csupa sablonokat keresnek... Legalább 180 magas sportos testalkatú és bébi méretű pénisszel (60 centi és 2 kiló 80 deka) megáldott férfiakat tudnának elképzelni az aktus kivitelezéséhez. Én ugye rögtön kiestem a nagyjánál, mert nem vagyok 180... :) Itt aztán nem divat az írás, minek is lenne az? Szóval itt ismertem meg Krisztinát, aki egy csinos molett csaj, csodaszép s betűvel. Délelőtt találkoztunk egy kávéra a MOM-ban, aztán este már mentem érte a munkahelyére, hogy menjünk hozzám szexelni. Jó kis este volt. Szegényt allergia gyötri, érdeklődött is hogy legyen az éjszaka, nálam aludjon-e mert nem biztos, hogy tudok tőle aludni és nem szeretne zavarni. Ha épp nem a szájába élveztem akkor akkurátusan szétkente magán az ejakulátumot (AKA a gecimet), az elején azért megkérdezte, hogy nem zavar-e? Nem zavart. A szexet aképpen élvezte, hogy gyakran említette, hogy ez nagyon finom. Az volt nekem is. Aztán alvás, reggel meg hazavittem vagy épp a metróhoz, ha dolgozni ment. Mivel hamar rájöttem, hogy nem vele szeretném leélni az életem, így nem is voltunk soká' "együtt".

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr77472524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása