Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. május 02. 11:54 - Balv

Várakozás

Ez egy újabb előkotort félig megírt tzikk, amelyet ezúton adok közre nemes egyszerűséggel jelöletlenül hozzáírva az azóta történt fejleményeket. Így egy időrendileg követhetetlen, néhány szófordulat esetében vicces és könnyed olvasmány következik, persze csak azok számára akik nem rökönyödnek meg a baszás szó többszöri elolvasása esetén. Jó szórakozást Kedves Minnyájatoknak! ;)

Még jól elkínlódom Zitával, de közben azért a szex is halad tovább. Lássuk csak, a szartól visszafelé. Volt egy Éva, akit egy alkalom után szélnek eresztettem, a szájába se adtam a farkam, annyira nem motivált semmire. Van ez így. Aztán van Vica, akivel heti egyszer, ha összejövünk, néha egy egész szombat délelőttön át kefélünk, de ennyi. Ütvefúróhoz van szokva vagy nem tudom, de nem lehet elég gyorsan kefélni hátulról. Vele már eljutottunk a hajának a meghúzásáig meg a fenekét is csapkodom. Ő élvezi, nekem meg valahogy vele idegen... Az anált szeretné, csak szerinte nem menne. Ha lesz idő, majd kísérletezünk. Az análig nem jutottunk, még néhány hétvégi találkozó, aztán rendkívül kevés idő, hétköznapi esti találkozások és félig petting a Duna-parton, de már nem volt türelmem hozzá, hetente vagy kéthetente 15 perc az a fél fogamra se... Aztán van most valaki pixieről! Aki hallja adja át! Róla majd máskor (ha lesz mit). Róla nem volt mit, azóta pedig átigazoltam oda, de rendkívül szűk a keresztmetszet, 3 találkozó a mérleg, kettőről írtam/részben írtam is... Node most (a csodán kívül, hogy Zita egy csapásra [néhány csapás volt szombat reggel mondjuk...] megváltozik és velem akarja leélni az életét) arra várok, hogy Timi ráérjen. Timivel a nagy krízis közepette kezdtem el beszélgetni. Egyrészről rájövék ugye, hogy nekem pedig vala a megfelelő, ha az szex közben némi korlátozott erősségű erőszak is szerepet kap, mintegy BDSM vonalon elindultam D/S kurzuson Zita után szabadon (D-ben, pedig nem is automata váltós a kocsim..). Ezért a harmadik szemem rögtön észrevette Timi adatlapján, hogy merre csörög a dió, hát írtam is neki. A profilomat puncimágnesnek gondolta (amikor ide bemásolom majd megtekintésre, az akkor lesz, mikor megtalálom azt a valakit, akivel komolyan tervezek és végre meghagyhatom az utókornak bebábozódott állapotom mementójaként), aztán megtudtam, hogy egy sima baszás annyira sem izgatja fel mint egy fürdés. 1-2% akivel tud kezdeni valamit a pasik közül. Akkor én Téged még megbaszlak egyszer, gondoltam magamban. Biztos vagyok benne, hogy lehet, hogy összejön - gondolta Stirlitz... Teljesen egy cipőben jártunk, neki volt egy faszija aki ugyanúgy bipoláris depressziós és pánikbeteg volt mint az én Zitám. És ő is szerette ezt a férfit, mint én Zitát. Tartottuk egymásban a lelket, együtt örültünk a kis morzsáknak, amik jutottak. Sokat beszélgettünk. Node a szex... Mondjuk úgy, hogy félig összejött, azóta is kiváló poénok alapja az a két alkalom, amikor megpróbáltam megbaszni. Mert bizony az történt, hogy nem állt fel. Timi egy szexi és vonzó nő, úgy tud szopni, hogy még. Sikerült a szájába élvezni, de a kapitány valahogy nem akart mukodni. Aztán jól megbeszéltük és szerencsére nem vette magára, azóta is beszélgetünk néha, osztjuk az észt egymásnak. Amolyan távoli barátokként. Pedig azon is megsértődhetett volna joggal, hogy az első sikertelen alkalom után (a stressz egyébként lazán bejátszik ilyenkor, a feladataim elől kibújva találkoztunk, lett is belőle bonyodalom aztán. illetve még idefér a zárójelbe, hogy Timi óta tudom, hogy érzelmek nélkül nem pálya megpofoznom bárkit is szex közben.) mikor nagyon nem ért rá egy második (mert teljesen nem írtam le magam, a nyalással és az ujjazással azért körön belül maradtam) találkozóra, akkor jött a képbe Rita. Rita a csaja volt, akihez időnként elküldött férfiakat, hogy megbasszák, ezt mindketten élvezték... Miután eljöttem Ritától, csak ennyit írt Timinek: Ez totál szétbaszott... Pihent is 2 napot mire megint meglátogattam újra. De Timivel egyszerűen nem megyen. Tolnám, de nem megyen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr997959564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása