Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. május 23. 13:29 - Balv

Alapvetések változásai, köddé foszló képzetek

Voltak elképzeléseim bizonyos dolgokkal kapcsolatban. Az egyik volt közülük, hogy ha valaki ismeri a Forrást és a zenéjét (ha már az előzetesbe egy hangnyit se raktak belőle, például: Xibalba), esetleg még kedveli is őket, akkor máris sínen lehetünk. Szerencsére ezt is kihúzhatom a listáról, butaság. Ugye Zita óta tudható, hogy Petőfi is csak bement szokásos módon reggel a Pilvaxba, az is olyan napnak indult, mint a többi, aztán mi lett belőle...
Igazából már rég letettem arról, hogy ilyen fajta közös ponttal lesz majd bárki is, mikor egyszer csak szembe jött. Átküldtem néhány jobbnak gondolt zenét, amiből aztán gyorsan kiderült, hogy az a kedvenc filmje Ellának is. Ennek és a madártejes egyezőségnek köszönhetően már másnap este találkoztunk. Meg aztán a következőn is. Meg azután is. Sokat beszélgettünk, számos közös érdeklődési kör, téma, jól éreztük magunkat fél éjszakán át, volt szex is (később!), elvittem magammal Józsihoz is, de. Nem kezdtem bármi többet érezni iránta, minthogy ő egy kedves ismerősöm. Sőt. Egyenesen úgy éreztem, hogy átverem őt, mikor összebújunk vagy végigsimítom a hátát. Egyrészt nem szeretnék senkit se átverni, másrészt ilyenkor már indul a dugóhúzó, mert egyre jobban érzem átverésnek, ezáltal egyre kevésbé akarok bármit is tőle, tehát rövid úton lapát.

Kiegészítés: nem értette. Azt hitte, hogy nem vagyok őszinte, mert nem neveztem meg pontosan az okot, hanem csak ezt mondtam el, amit ide is írtam, hogy nem gyön a szikra. Mondtam volna neki, hogy majd' lefordultam a székről (ha ültem volna...) mikor megláttam azt a papucsot a lábán (az alkesz papucsa is olyan volt, atyaég, de ott nem csak az, de ez egy másik sztori...). Klasszik darab, magassarkú fapapucs, a pánt szép piros műbőrből. 40 fölött elmegy, de inkább ott se, nemhogy 28 évesen. Apropó, korábban sose voltam még nálam fiatalabb nővel, de most. Szóval nem mondtam neki, minek? Nyilván nem ilyen apróságokon múlik egyrészt. Másrészt ha lett volna szikra akkor valószínűleg nem izgatott volna vagy ha igen, akkor megkérem, hogy hadd gyújtsam fel vagy csak szimplán dobjuk ki. Zitának is voltak olyan nyári szerelései... Nem érdekelt. Ő pedig azért is szerette volna tudni, hogy abból leszűrhessen valamit, hogy jobb lehessen. De nem kell jobbnak lenni. Én is magamat adom. Nyilván vannak kissé alakítható részletek, de akinek nem tetszik az alaptermészet, azzal mi lesz később? És a sok marha? Minek megkérdezni, mi van ha valami idióta mond valami hülyeséget, hogy nem tetszett neki hogyan néztem jobbra. Ez a lány nem hibázott semmit. Kedves volt, bújós, okos. Mondjam neki a papucsot? Minek? Lehet másnak tetszik, aztán meg nem azon múlt...

Akkor most mi alapján keresek? Van változás, más szempontok?
Nem, nincsenek. Minden marad a régiben, néhány plusz kritérium kikerült a listáról csupán. A külső belső nélkül nem sok, ha valami van a levegőben... Majd jőni fog, ha jőni kell, most ütök egy lazát.

Zita meg? Túl egy Top5-ös kalandon, ami élete első repülőútját is jelentette, amivel a spanyol tengerpartot érte el. És pászmek valami megragadt a memóriájában. Ott ahonnan kényszeresen minden emléket töröl, hogy ne bolonduljon meg (jobban). Ott maradt a 'laptop 9'. Előbbi valami gyakorlati probléma megoldása, amit bevallom, hogy nem tudok mi, de egyszerre vágtuk rá ezt. Ezért mondtam, hogy mondjunk ki egyszerre egy számot 1 és 10 között, ha már ennyire egy rugóra járt az agyunk. Aztán mindketten a 9-est mondtuk. Ő pedig ezt így megjegyezte. Már rég nem várok tőle semmit, de meglepetést mindig tud okozni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr18740296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása