Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. június 12. 16:01 - Balv

Mila

Nemcsak a formás lábaidon akadt meg a szemem, ahogy ott ültél a bárpultnál és a kedvenc koktélodat iszogattad. Láthatóan kissé összerezzentél, ahogy végigsimítottam a hátad mikor elmentem mögötted és helyet foglaltam a kedvenc asztalomnál. Az illatom ott maradt Veled és tudtam, hogy egy pillanatra sem tévesztesz szem elől. Csak diszkréten, hisz Te egy Igazi Nő vagy, nem osztogatod csak úgy az igéző, vágytól teli pillantásaidat. Persze a visszafogott de mégis kihívó dekoltázsodat is említhetném, de a kisugárzás, ami az összes részletet egy kerek egésszé állítja össze egyértelművé tette, hogy nincs természetesebb annál, minthogy kifelé menet csak belesúgom a füledbe, hogy a számlát már rendeztem a taxi pedig odakint vár, Téged is, én is. Kivillan kissé a combod ahogy leszállsz a székről, megvadulok, olyan jól nézel ki...Lehet egy csókkal is bemutatkozni, pedig nem szokásom, Te hozod ki belőlem. Igazán ülhetne egy versenyző is a volán mögött, hisz' az mégsem járja, hogy a hátsó ülésen vetkőztesselek meztelenre, hogy felfedezhessem tested minden zugát... Ajkaid érintése kárpótol, pár pillanat csupán és már a hotel liftjében tartunk fölfelé.
Meztelenül doblak az ágyra és pár pillanat múlva melléd a kötelet. A szép nagy igéző szemeid most egy kis meglepettséget mutatnak. Nem fog fájni - nyugtatlak meg - és kicsivel később a kéjes sóhajokból már tudom, hogy a nyelvem játéka és tested ágyéka násztáncát járja. A bizalomnak ma csak egy nagyon kis részét építhetem ki, de úgy érzem lesz még idő a Kínai Nagy Falra is... Apró érintésekkel kezdem a melleid felfedezését és elégedetten veszem tudomásul, hogy ezúttal is hatással vagyok Rád, végül még néhány apró harapást is megengedek magamnak... Megízlelhetsz engem is de ahhh, hogyan hatolok így Beléd, mikor a szádtól sem tudok szabadulni? Pillanatnyi kihagyás és én tudom az okát... Eggyé válunk, hol lassabban hol hevesebben lüktet a vágy míg már én sem bírom tovább és megláthatod a semmivel sem összetéveszthető mindent eláruló mosolyomat.
Most már eloldozlak, hogy meg tudj ölelni, simogatni és lassan így aludjunk el, összebújva eljön a csend, ha vége van az estének...

"How long is Forever? Sometimes, just one second."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr28801814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása