Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. július 05. 12:35 - Balv

Ő

(Update: Nem) A nagyon nagy, Ő. Jött, megnéztük egymást, aztán kicseréltük a szívünket. (Update: Túl) Korán írom ezt a bejegyzést, de nem úgy értve, hogy 4-kor keltem... Mégis így érzek, (update: ha elhamarkodottan is, de) le merem írni, hogy mindig is rá vártam. Néhány nappal a megismerkedésünk előtt pattant ki a fejemből az alábbi iromány. Aztán mindenféle hozzám nem való hülye után kicsit lazítani terveztem, nyomás vissza a viszonyra. Pár szögegyszerű mondat a bemutatkozóm, szóra sem érdemes, azzal nem adom el magam. Majd ha lesz időm átírom, a régi bemutatkozóm a megújult oldalon nem fért el... Az elsők között írtam neki, a regisztráció napján.Elkezdtünk beszélgetni, aztán egyik pillanatról a másikban a katapultülésben találtuk magunkat. Kölcsönösen, mert úgy az igazi. Együtt ültünk be, nem kellett noszogatni a másikat. Most pedig repülünk (update: ejtőernyővel zuhanunk). Így őszintén remélem, hogy új történet ide (update:) soha többé nem fog felkerülni. Régen olvastam Kurvapecér blogját (qpec.blog.hu), ahol a címnek megfelelő sztorik futottak. Aztán egyszer csak vége szakadt, szembejött vele valaki, akivel aztán együtt folytatták. Egyik nap megírta, aztán az összes régi sztori eltűnt. Így érzem magam most én is... Vége a keresésnek (Qpec mondjuk nem keresett direkt...). Én még nem tudom mit csinálok a régi történetekkel, ráérek ezzel majd még foglalkozni, bennragadt sztorik is vannak... Mára ennyi, jöjjenek az irományok:
 
Nem néztem fel, mikor megjöttél. Nem a tisztelet hiánya miatt, tudtam, hogy Te vagy az. Csak ülj le mellém, már vártalak. Természetes volt, hogy itt vagy. Nem késtél és nem is jöttél hamarabb, mindketten túl vagyunk azon amin kell, mostantól együtt folytatjuk. Köztes állapot? Mesék, kalandok? Mindnek volt tanulsága. Most, hogy végre itt vagy megbeszélhetjük mindet. Mohó legyek vagy türelmes? Nem csak a tested kell, szóval nem baj, hogy meztelen vagy, de kérlek, hadd figyeljek egy kicsit Rád. Érzem az illatodat, nem a parfümöd illatát. Sose fogom elfelejteni, itt lesz velem akkor is ha Te épp nem. Boldoggá tesz a bizonyosság, hogy millió közül is felismerném. Az enyém vagy. Én pedig a Tiéd.
 
Ez pedig a profilom, ezzel "vadásztam" régen...:
 
A hétköznapokat is megélhetjük úgy, hogy minden nap különleges legyen, mert egymást öleljük át, egymással beszélgetünk és együtt vagyunk este, éjjel. Az ideiglenes, titkos kapcsolatok kötelékéből kiszakadó, szenvedélyes és bensőséges kapcsolatot keresek. Legyél Te a világ nekem, s én a világ Neked. Ölelj, csókolj úgy, hogy beleremegjek. Legyél nélkülem is majd' egész, de ha készen leszünk, ne tudjunk egymás nélkül létezni. Nem baj, ha kapcsolatban vagy. Nem baj, ha nem együtt éljük le az életünket, ha csak egy rövid fejezet a miénk. Nem kezdődhet minden kapcsolat úgy, hogy az lesz a végső, a legjobb, amíg az eljön, addig muszáj próbákat tenni! Tudok diszkrét lenni, betartani a szabályokat (ha vannak) és jól érezni magam. De ha nagggggyon jó együtt, akkor ne félj megtenni a szükséges lépéseket! Magabiztos, érzelmileg is intelligens vagyok és egy vonzó, magával ragadó szenvedélyes Nőt keresek, akivel kiegészítjük egymást.
 
"How long is forever? Sometimes, just one second..."
 
Tán Rád várok, tán rám vársz. A kellően izgalmas valóságot keresem. Azt akarom, hogy az álom ne úgy érjen véget, hogy azt gondoljam, milyen szép volt. Azt akarom, hogy öröm legyen az ébredés, mert tudom, hogy a valóság szebb, mint amit álmodhatnék. Ennek az esélye oly' minimális, de mégsem nulla. Ezért kitartóan keresem a szenvedéllyel teli együttlétekre vágyó kedvesem.
Nagy ár ezért a türelem? Cseppet sem. Ha már csak türelmesnek kell lenni, az már semmiség. Egy csepp az élet fájának nedvéből az örökléthez vagy egy szenvedéllyel teli kapcsolat? Nagy dilemma, nem is lehet rávágni csípőből a választ, de mást nem tudnék a mérlegre tenni, amin egyáltalán elgondolkodnék.
Éjjel Rólad álmodtam, csak nem láttam az arcodat...
Ha idáig olvastál, akkor már érdekelsz. Ha azt hiszed, hogy egy hősszerelmes vagyok, akkor pedig tévedsz! ;) Olyan intenzíven kívánom megélni a testiséget, amennyire csak lehetséges, emellé az érzelmektől pedig nem félek, ha tényleg nagyon egy húron pendülünk. Az ágyban határozott, domináns vagyok és remélem, hogy a gyengéd verzió mellett szereted azt is, ha keményen (azért gondolkodtam néhány percet, hogy végül is mit írjak az utolsó szónak, de mivel egyébként sem kerülgetem a forró kását és ne ezen csússzunk el utólag) megb@sznak.
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr668867938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása