Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. július 15. 23:13 - Balv

Szikra

Mer' a lányoknak szüksége van faszikra. Mostanában volt szikra néhány alkalommal. Csak az a szikra aztán nem gyújtott be semmit. Tán rosszul választottam reagenst, nem tudom... Átbeszélt esték, élvezetes találkozások, betalált bókok, figyelmességek, jó szex. Én pedig (és kiemelve még előtte, hogy tudom hol a helyem, az arcom azt hiszem a helyén van, azon túl meg minden szentnek hajoljék csak szépen maga felé a keze. Ne oda le, veszed el onnan, mások is néznek! Ja, azt kedveled, háááát, akkor forduljon el akinek nem tetszik...) sorra úgy éreztem, hogy kevés, nem azt kapom amit szeretnék. De még ez is baromság. Zitától mit kaptam? Lufaszt, ahhoz képest amit adtam neki ahhoz mindenképp, de nem érdekes a balanszírozás, inkább az a fontos, hogy mindenki lakjék jól. Ez a kritérium Zitával egyálatán nem sikerált, lett inkább elfuserált. Kínlódás. És a szikra? Zitának szüksége volt a faszikra. Én pedig nem is bántam. De a szikra után mégis belobbant a láng. Így most azt próbálom megfejteni, hogy azóta miért nem? Gondolhatnám, hogy van hozzá köze Zitának, hogy még őt szeretem, de ezt nem tudom megerősíteni. Nem szorul össze a gyomrom, ha eszembe jut és a hideg ráz ki az életvezetésétől. Tudom, hogy nem tudok rajta segíteni, abban sem vagyok biztos, hogy az egyáltalán segítség volna neki, amit tennék érte. Saját magától senkit sem lehet megmenteni. Azt hiszem kijelenthetem, hogy Zitát sikerült lezárni. Nem is jelentkezik, sőt... Még kerülőúton sem tudtam eljutni hozzá, reális elképzelés, hogy többé nem találkozunk. Hosszú út vezetett idáig, hogy ezt közönnyel leírhassam. No akkor uccu tovább, nem? Szándék szerint naná! Aztán jönnek a helyzetek (mit helyzetek, szituációk) és mégsem érzem úgy, hogy haladok. Tán most az a helyzet, hogy folytatódik a keresés, azt meg tudom nagyon jól, hogy akit én keresek Ő nem terem minden bokorban. De aztán most már tényleg vagy szünetet kell tartanom, vagy csak ellazulni, s egy kissé sodróddani az árral, nyitva hagyni az ajtót és figyelni egy kicsit. Csendben. Aztán most legyen ez egy olyan kör mikor megnézem, hogy bejön-e valaki...? Legyen szikra, aztán gyúljék meg a láng. Csak a természet játéka? Mit gondoljak Zita után? Egy őrült volt. Azt' mégis szerettem. Szóval a következő legyen már vállalható, ok (ha ezt Fenn is olvassátok)? Murphy (vagy bármilyen egyéb ráható individuum) törvénye alapján persze nem tudható, hogy ez csak közbeeső bejegyzés amit majd jónéhány követ még...

Viszont most tisztázás következik, töredezettségmentesítés az újraindítás után, tisztánlátás elősegítése, egy lépést hátrébb és egyebek... Közhely riadó! Fújjuk le és húzzunk aludni. JóÉjt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr118892682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása