Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2017. május 24. 23:36 - Balv

PizzAnál

A második alkalomra készültem Zitával, mikor is pizzát készítettem neki. Már az első alkalommal se tudom hogy miért maradt ki az anál, pedig már a találkozó előtt megbeszéltük, hogy ő azt nagyon szereti. Én még szűz voltam ebből a szempontból. Nem volt elöl a bakancslistán, de úgy voltam vele, hogy ha úgy adódik, hát biztosan nem utasítom vissza a lehetőséget. Úton hozzám még fröccshöz valót szereztünk, aztán muszáj volt hozzálátni a pizzához, mert haladt az idő és éhesek is voltunk. Ezzel a pizzával debütált nála a zöldbors mártásom, hisz' persze hogy fel lehet kenni arra is. Én megkérdeztem, hogy hússal meg krumplipürével (cheddar sajtossal...) vagy pizzára kéri? Ő az utóbbit választotta és szerintem is jó döntés volt. Egy rakat fokhagyma felaprításával kezdtem, szeretem a kézműves verziót, nincs is fokhagymanyomóm. 6 nagyobbat vágtam fel, a fele ment bögrébe deci (gecit olvastál, mi...?) olívaolajban a mikróba 15 másodpercre, a másik fele a mártáshoz. A bögréből a nagyobb részét kapja a tészta, ott a 20 deka liszthez (BL-80 kenyérliszt) megy só, egy geci (na jó, deci...) tejben és egy kis cukorban felfuttatott élesztő. Aztán a jó öreg RG28s-sel addig dagasztom, amíg nem marad a dagasztókaron a tészta, aztán mehet letakarva pihenni. A többi fokhagymás olajat egy kis dobozos tejfölhöz öntöm, aztán kap még mézet, kis sót, 4színű borsot, kis modenai balzsamecetes szószt, mustárt. Ez is mehet pihenni, nézzük a feltéteket! Kis szalonnát apróra vágok, lepirítom, aztán megy hozzá egy kis vaj, ebbe teszem az egy fej cikkekre vágott lilahagymát. kis sót kapjon és egy kevés mézzel is meg lehet kavarni, de az nem égetően fontos. Hozzá szoktam még rakni egy felszabdalt chilipaprikát. Ha megfonnyadt rendesen, akkor ezt is félrerakom, 8 fej nagyobb csiperkét vastagabbra szelek, kicsi zsíron több körben megpirítom. Azért ennyit, hogy közben tudjak csipegetni belőle, imádom! Jöhet A Szalonna. A Szalonna az kissé húsos finoman füstölt háztáji termék, amit nagyon vékonyra szelek és azt is kisütöm, úgy kerül rá a pizzára. A kolbászt már csak felszeletem, az kiszáradna ha elősütném. Miért is ez a nagy elősütögetés? Úgy szeretem a szalonnát is, ha megpirult, a hagymát, ha nem ropog, hanem puha és kissé pikáns. Amennyi sajtot teszek aztán a tetejére, örülök ha megmelegszik alatta a cucc... A valóság ezzel szemben természetesen az, hogy rendesen átsül minden. A tésztát menet közben egyszer átgyúrom, aztán sütésnél sütőpapírt rakok a tepsibe, egy kis olíva olajat locsolok rá, szétkenem, s a tésztát deci vékonyra kinyújtom, elterítem. Alap reá, aztán a feltétek, az említett rengeteg sajt s ezúttal még került rá egy kis kecskesajt is, aminek nem jut eszembe a neve, de ilyen kis előételnek való falatkák, piros meg zöld tálcán vannak és különféle fűszerekkel vannak megszórva. A sütőt maxra előmelegítem, azért csak 250 fokra, mert nem tud 300-at a sütőm. A végeredmény nagyon ízletes, a vacsora utáni zuhanyt követően már az ágyban faltuk egymást tovább. Hát, ezt nem gondoltam volna... Mint a székely bácsi a műrepülő pilótával. Nos, semmi különös. Azon kívül, hogy óvatosabban kell kezdeni, szinte nincs is különbség, gondoltam az első néhány alkalom után, aztán átcsapva a jelenbe jelen sorok írásakor már máshogy gondolom. Naggggyon izgató, ha a másiknak is az. Volt, akibe úgy csusszant be a farkam, hogy egyeztetni kellett hogy akkor merre is vagyok...? Imádtam ezt a fajta intimitást. Zita ha látszólag nem is akart szexet (vagy folytatni a szexet), hátrafeszítettem a fejét a hajánál húzva és - mint az engedelmes kiscica mikor az anyukája felkapja - már tolta is oda a hátsóját szíves felhasználásra. Néhány emlékezetesen nagy élvezésem egyike egy nyári reggelen esett meg velem, a hátsójába. Extázisba kerültem. Az alsó szomszéd is, mert egy kis cetlin kérte egy kedves üzenetben, hogy legközelebb ne nyitott ablaknál egy rakás pajzán mondat kíséretében elkorcsosult módon szexualizáljunk, ha nem jelent gondot (Anyu! Basznak a kutyák! Hát ne nézz oda! De fáj!). Ennyit az análról. És akkor ha valaki nem akarta akkor már ment is a levesbe? Ugyan dehogy. Nekem ebben is a kölcsönösség volt a mozgatórugó ami miatt élveztem. Az intimitást máshogy is meg lehet élni, az érintések a rezgések, a csend ha vége van az estének... Ami igazán szexi...? Ha engem akar. Zita nem akart, így kitörölhettem a seggem az anállal. A pizza jól sikerült.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr537584344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása