Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2017. június 22. 21:25 - Balv

Hamupipőke

A mit Te látsz tudd, a másik oldalról máshogy esik reá a fény...

Mert hiába leírom, hogy Angelin három nálam töltött estéjéből minden egyes alkalommal a néhány whisky elfogyasztása után megkezdett (és javarészt be is fejezettekről szól e fejezet) szexuális együttlétek kölcsönösen kielégülést hozó (kivéve az utolsó alkalom, mert ott egy pozitúraváltásnál rakta ki a vészvillogót és állt ki a leállósávba...) pillanatai után közvetlenül adott tájékoztatást arról, hogy mostazonnal haza/el kell mennie, a történet nem ilyen egyszerű. Azért jót nevettem magamban. Szex után indulás, csak nem éjfélre volt otthon, hanem éjjel 2-re, 3-ra... Néhány pár óra alvás után lenyomott napot is köszönhetek neki, de hát veszett több is Mohácsnál... Szóval Angelinnel nagyon csúnyán elbánt egy korábbi partnere, kis híján megölte. Láttam a vágások nyomait a hátán (egy nagy és sok kicsi), a lábán, a bokáját úgy szétvágta az az őrült, hogy kis híja volt csak, hogy elveszítse. Egy igazi büszke és vad skorpió nő egyébként. Túl vad is nekem. Számomra nem élvezetes, mikor csók helyett majd' átharapja az ajkam, mikor meg a mellbimbómba harapott, akkor önkéntelenül is rángatózásba kezdtem, mikor legközelebb arra járt... 200+ levél, számos eltűnés, mikor már rég nem számoltam vele. Egyszer csak jelentkezett, még randit is megbeszéltünk. Tartozom ezzel a körrel az ördögnek, két kerülettel odébb kellett csak menni, várok ott fél órát aztán jövök haza - gondoltam magamban, ami aztán nagy meglepetésbe csapott át mikor tényleg megjelent. Ahogy mondta korábban, se bugyi, se melltartó nem volt rajta (nem szokott hordani, a természet adta bájai ezt valóban lehetővé tették), ez látszott már akkor mikor beültettem magam mellé a kocsiba. Megrágta már az élet, nem kérdés. Az önkéntelen mosolyairól és egyéb arceffektjeiről a ragyogás főhősnője jutott eszembe, akire még hasonlított is egy kicsit. Szülésnél segédkezik, tudtam meg, aznap este is ügyeletben van, bármikor hívhatják. Ne siessünk az ágyba (ugye 200+ levélen már túl vagyunk és ő volt az akinek a telefonja vízbe pottyant, ahogy egy korábbi irományomban megemlékeztem róla), whisky van? Akadt néhány pohárral, nagy kő esett le a szívemről, hogy ittasan is lehet szülésnél segédkezni, persze nem, csak biztos sok hülyével találkozott már, aki a pinájánál tovább nem látott. Szóval nagy meglepetésre a szex után, ami közben azért kellett lefogni, hogy ne tudjon összekarmolni (fekete özvegy...?), rögtön riasztották (én mindig is hittem a telepátiában, a lélekvándorlásban viszont már az előző életemben se...), igaz a telefonja nem csörgött, hozzá se nyúlt. Elvittem hát, de nem kellett a munkahelyére, elég volt csak haza, mert majd átöltözik és hív taxit. Oszi csak délre lett volna otthon, ha óránként kivégez egy túszt, nekem nem kellett senkit és éjjel 3-kor már ágyban voltam. Tudtam aludni. Ha nem tudok, csak elszámolok 3-ig és már alszom is. Néha van úgy, hogy fél 4-ig... Volt még egy ilyen este, aztán az utolsónál már menet közben bűntudata ébredhetett, mert még nem fejeztük be, mikor jött a behívó. Ilyeneken nem bosszantom fel magam, más mondjuk lehet kibaszta volna a kapu elé az éjszaka közepén, hogy menjen ahova akar, én még haza is vittem, gondoltam van elég baja azon kívül is. Néha aztán írt nekem mi újság, néha még válaszoltam is és néha még úgy is tettem, mintha akarnék vele találkozni, hogy szexeljünk egyet, de biztos voltam benne, hogy ő nem. Utoljára akkor beszéltünk, mikor megkeresett, hogy volna kedve, csak épp egy barátnője sunnyog előle amikor épp vissza kéne adnia a kölcsönadott huszasát. Ebből rendkívül nagy következtető képességgel összeraktam, hogy egy huszasért megdughatom. Az Általános Működési Feltételek (továbbiakban: ÁMF) 7.3.2-es pontja értelmében szigorúan tilos szexuális szolgáltatásért közvetlenül készpénzzel fizetni, mert ezt egyrészt kurvázásnak hívják, másrészt nem menő, harmadrészt ha csak szexre van szüksége az embernek, azt is meg lehet oldani olyan valakivel, akinek szintén és mellette még az adott keretek között férfiként meg lehet hódítani ő pedig nőként fel tudja magát kínálni. Egy másik pont szerint tartozásokkal kapcsolatos ügyek során az adós minden esetben elszámolásra kötelezendő függetlenül az ehhez szükséges cselekmények súlyától, természetesen a büntetőjogi kategórián innen. Külön pontban került feltüntetésre, hogy az adós együttműködésének hiánya esetén az arányosság elvének alkalmazását fel kell függeszteni. Szóval eljátsszuk, hogy neki csak kölcsön kell a pénz, dugunk egyet aztán megpróbál felszívódni, én meg fülön csípem és csodálkozik. Hogy ki volt akadva, mikor megírtam neki, hogy biztosan nem én vagyok akire számítania kéne, ráadásul jó kis bajba keveri magát ha megpróbál eltűnni, mert mikor az elvek adják a cselekedetek alapját, akkor nem az összegen van a hangsúly... A szomorú a sztorijában az, hogy a vágásai talán olyan valakitől származhattak, aki nem volt annyira türelmes és empatikus, mint én, hanem valami idegbeteg állat akinek elszállt az agya valamin, amit nem így kellett volna megtorolni. Sose fogom megtudni és az igazat megvallva nem is érdekel, hisz' annyi igazságtalanság történik a világban, bőven elég azokéval foglalkozni, akik számítanak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr18914884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása