Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. június 10. 21:52 - Balv

Az Arc letilt

Van itt valahol egy ilyen kutyámajom, aki morog mindenkire. Senki nem tiltott még le, de ő igen, ráadásul csupán megdicsértem a frappáns adatlapját (mert hogy olvasni tudok, nem egymást kerestük, az haut ziher), amit végül is megköszönt, meg azt is megkérdezte mit szeretnék azt' nyomott az x-re. Ejnye-bejnye, szíve joga, nekem meg eljuttatni hozzá egy másik üzenetet volt az... És ekkora arcot, de ez már Az Arc. :D Szóval következzék a második levélváltás, hátha egyesek mulatságosnak találják, a többiek meg megfontolják a letiltásomat... :D

Szia!

Még senki nem tiltott le, de Te! Köszönöm! (tényleg, no irónia)
Meg se vártad a választ? A Tied egyébként közel sikerült ahhoz, amit sejtettem! ;)
Az érdekelt volna, hogy hogyan vagy szubmisszív, mikor *** a neved (java része, mert ott az A betű, ami ha nem a keresztneved kezdőbetűje, akkor nekem valami "elöl lévőt" szimbolizál.) Jó sok hülyével találkozhattál, ha így harapsz. Én megelőlegezem úgy magamnak, mint nekem a bizalmat, hogy nem közülük való vagyok, ezzel párhuzamosan pedig rögvest kijelentem, hogy ez nem jelenti azt, hogy attól még bármiről is kellene beszélgetnünk.
Félreértés ne essék: nem akarlak megfejteni, van jobb dolgom is ilyen levelek írásánál, kialakult társasági életem van és hasonló hablatyok, amik amellett, hogy attól még igazak, nyilván kiafaszt érdekelnek. ;)

Sodás napot!

Balv

---

Ne plagizálj! A választ én adtam, ergo nem neked kellett válaszolni. A beszélgetést azzal le is zártam, ugy gondolom elég egyértelműen!

Tekintettel arra, hogy pár cm-el magasabb is vagyok nálad + 10 cm= 187 (t.i.: magas sarkú cipő) ezért lefelé néznék rád, ez pedig nem inspirál arra, hogy férfiként és domináns egyedként tekintsek rád!

Amit írtál, azt úgy ítéltem meg, hogy nem érdemel bővebb választ, mint amit adtam. (kurva jo a szabad gondolkodás joga mi?)

Nos, igy is bőven több reakció jutott erre, mint amennyi tartalommal bírt az üzeneted. A letiltásnak ezek az okai, de nem különösebben kívánom magyarázni tetteim okát.

Van úgy, hogy egyszerűen megmérnek és kevés vagy. Ez most egy ilyen, tudd, hogy értsd helyzet. Vagy nem érted? Leszarom! Lépj túl azon, hogy vannak olyan nők mint én és olyan pasik akik soha nem kaphatják meg őket, mint pl.te!

Engedd el az érzést!

A tiltásra ezúttal is érdemes vagy!

D.

---

Yeah!

Esetleges félreértés abból adódhat, ha úgy tűnik, hogy egy olyan Nőt, mint Te (akit nem ismerek igazán, csak néhány frappáns irományt tőle, pláne nem tudom hogyan néz ki, persze ha olyan jól, mint ahogyan ír, az már jó alap, s ez nem bók) meg akarnék kapni. Hál' isten Te sem ismersz, jól van ez így. Én aszittem beszélgetünk és javíts ki, de sehol nem írtam, hogy meg akarnálak kapni. A reakciót akartam, azt megkaptam, megyek is a pénztárhoz. Ja, nincsen, akkor a saját magam szórakoztatására jóllaktam. Egyébként pedig benne volt a buliban, hogy megfelelő reakció(k) esetén nekiállunk beszélgetni. Tudod ha baszni szeretnék, akkor olyan levelet írok. ;)
Jó érzést volt ezt is, elengedtem.
Ja és mit szeretnék?
Egy olyan fasza dohánylevélen átszűrt kávét, amit cukor meg tej nélkül imádok. Kár, hogy csak Gyulán van én meg Nyíregyházán vagyok épp...

Szép napot!

B!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr858798672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása