Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. április 20. 14:23 - Balv

Spritz party

Előre bocsátom, hogy a cím teljesen méltatlan a sztorihoz. Időben egy kicsit vissza kell menni ehhez a történethez, tavaly év végétől datálható Nadiából. Szóval az akkor még szokásos oldalon ismertem meg Orsit... Néhány hónapos gyerkőccel magabiztosan költözködött hazafele a gyerek apjától, kapcsolat nem kell neki, a jó szexet viszont nem veti meg. Mielőtt Sopron felé vettem az irányt egy pénteki napon, akkor kávéztunk egyet viszonylag hamar, az ív bőven megvolt! Erre este addig húztam az agyát írásban (Viberen, tehát instant), míg fel nem hívott, hogy épp két vibrátorral kényezteti magát és meséljem már el, hogy mit is csinálok vele éppen... Aztán ugyanezt másnap este is, az asztaltól álltam fel, mint a riasztást kapott tűzoltók... Fel a szobába, aztán csak utólag gondoltam, hogy remélem a szemben lévőben nem volt senki... Vasárnap este pedig meglátogattam személyesen. És igen, a cím itt nyer értelmet, Orsi úgy élvez el, hogy spriccel. De nem keveset, rendesen csöpög mindenhonnan, ha épp úgy izgattam fel... Volt egy alkalom, hogy az előszobában búcsúzkodás közben/helyett estem neki. Egyik jött a másik után, úszott minden. Már az is elég volt, hogy lassan bedugtam két ujjamat mélyen a puncijába és szépen lassan végighúztam kifelé a hüvelyének hasi oldalán. Mire kiértem már jött is a következő zuhany. És ezt vagy 6-7-szer biztosan. Nagyon kész lett... Aztán mikor nem bírta már tovább, akkor elindultam haza, de akkor is félúttól majdnem visszafordultam.

Aztán persze kiderültek a dolgok. Volt baj rendesen. Mielőtt részletezem írom le, hogy vele azért kellett találkoznom, hogy egy kis önbecsülése legyen és járjon úgy is az életében, hogy valaki segít neki mindenféle ellenszolgáltatás igénye nélkül. Nem nagy dolgokban kapta a segítségeket, de nyilván sokat ért neki, hogy vittem egy akksit (kifizette) és kicseréltem a kocsijában vagy kicseréltem a tömítést a wc-ben, izzót cseréltem a konyhapult fölött, a rendőrségtől visszakapott gyújtáskapcsolót bevittem a szervizbe, a gépét csináltam, blablabla. Csupa olyan dolgok ezek amiket a barátaimnak is megteszek és egy szeretői kapcsolatban is emberek vagyunk, nem lyuk meg kóbász.

Szóval nem volt még rendben teljesen. Nem is az elszakadás volt a gond, ő határozott úgy, hogy abbahagyják a kínlódást és hazaköltözik. Önmagával nem volt kibékülve. Persze hiányzott neki a jólét amit a gyerek faterja mellett megszokott, de az élet dolgait kissé furán értékelte. Azt már viszonylag hamar láttam, hogy többet nem akarok tőle a szexnél és szerencsére ő is ezen az állásponton volt, bár néhány barátja és a kinez is érdeklődött tőle, hogy miért nem ad nekem egy lehetőséget, ha már ilyen jól megvagyunk egyébként, kinézetre és habitusra is a zsánere vagyok. Azért annyira nem voltunk meg jól. Elég hamar furává vált a szex, amiben egyébként szerette az alárendeltséget. Szemfedő, két vibri alaptartozék volt. Ki is kötöztem néha. Gumi nélkül csak seggbe dughattam, rendkívül könnyen becsusszantam mindig, de nem bírta sokáig. Mondjuk jellemzően nekem se kellett sok. Viszont nem bírta a puncija se. Pláne gumival. Kiszáradt, minden baja volt. Aztán nem bírtam én sem. Elélvezni. Mikor ki akartam nyalni, megkérdezte hogy mit csinálsz? Persze kedvesen, csak ennek a háttere szintén az volt, hogy nem volt hozzászokva hogy kap is. Valamiért az volt a kényszerképzete, hogy csak adnia kell. De aztán az se ment. Szoftveres kohézió okán kerültek elő a hardveres problémák bizonyára. Láttam rajta hogy akart, csak nem ment. Aztán nekem se az elélvezés. Nem lehet úgy szexelni, hogy még be se dugtam a farkam és már jön az ukáz, hogy gyorsan élvezz el. Nem is szeretek gyorsan elélvezni. Közben meg arra gondolni, hogy na gyorsan el kell, nem valami erotikus. A melleit se tudtam jól izgatni. Úgy, hogy az neki jó legyen. Szóval úgy igazából nem működött a szex se. Aztán volt, hogy csak azért mentem át, hogy legyen kinek a vállán sírnia. Nekem sorolta, hogy miért hülye az ex. Aztán mikor teljes levelezéseket is megmutatott, akkor kénytelen voltam azt mondani, hogy neki is vannak hibás részei a kommunikációban. Aztán önbeteljesítő jóslatként én is ebbe a csapdába kerültem. Mert hogy gondoltam reá, hogy ha ennyire félreértelmezi azokat a leveleket amiket láttam, akkor csak idő kérdése, hogy velem kapcsolatban is elnézzen valamit. Megtörtént, végeztünk, én pedig egyetlen percig sem bántam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr648526638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása