Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. augusztus 08. 17:30 - Balv

Bond Age

Épp fordultunk egyet Tihany előtt, áthúztuk a vásznat a másik oldalra (ebben azért a szél és a fordulás is sokat segített...) én pedig leültem kicsit, élveztem a suhanást. A csörlő mögöttem, rajta a kötél amivel az imént feszítettem meg a vitorlát most pedig itt fekszik mellettem szanaszét. Felveszem a padlóról, méregetem, megszületett az elképzelés... Gondolatok egész sora cikázik végig az agyamon. Elkezdek csomókat próbálgatni, egyiket-másikat felteszem a csuklómra meghúzom és megnézem mennyire szorít, mennyire tart... Valakit (aki kifejezetten kedveli az effajta játékokat) meg fogok kötözni! Veszek néhány métert valami szép kötélből és gyakorolni fogok. Hatalmat gyakorolni felelősséggel. A többi csak gyakorlati kérdés...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr809780972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása