Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testi és egyéb örömök

2016. június 09. 00:02 - Balv

Mesék a listáról

Mer' hogy biztos van ilyen lista, hogy milyen extrém dolgok történnek meg az emberrel keresgélés közben. Egyesek csak ismernek olyat, akinek van olyan ismerőse akinek van olyan barátja aki már halott olyanról, aki úgy járt hogy. És akkor ide sok minden jöhet. Az egyik ilyen tipikus sztori, hogy miután beszélgettem egy darabon valakivel írásban skype-on keresztül, majd eltűnt egy időre, én pedig pár hét után csak kíváncsiságból írok egy mailt, hogy remélem jól van, csók s egyebek, azt' jön a válasz, hogy: Maga kicsoda és mit akar a terhes feleségemtől?

Há' én se azt nem tudtam, hogy terhes, se azt, hogy feleség... Sok :DDDDDDD, aztán függöny, taps.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykanal.blog.hu/api/trackback/id/tr278793830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Testi és egyéb örömök
süti beállítások módosítása